Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Bonde söker fru...igen, jag...

Kategori: Allmänt

..förstod att Karl-Petter skulle välja det blonda bimbot!!
Hon visste inte, om Lissabon var en huvudstad eller ett land...
Men, hon var inte kass på geografi...utan, hon hade otur när hon tänkte...hmmm??
När de kastrerade småkultingarna, så var det så hemskt tyckte hon, med "skärningen"...en riktig bondmora måste jag säga..
När de sedan satt där på en restaurang i Lissabon så tyckte bimbot, att menyn borde ha varit på svenska också....
Alltså..give me a breake..
Men, som sagt var.. Karl-Petter var ju inte ute efter att få tag på en arbetskamrat, utan en livskamrat, men man undrar ju, har han inga som helst krav på en livskamrat?
Att Susanne skulle välja Per-Inge, det har man ju förstått på hennes blickar mot honom och jag tycker, att hon gjorde ett bra val.
Anders, han valde ju Isabell och det var heller inte oväntat.
Hoppas, att de står ut med varandra, de är nog lika dryga båda två, men det heter ju att "kaka söker maka".
Sist men inte minst, Fredrik...har tyckt, att det har bara varit pinsamt när de har filmat honom och tjejerna på hans gård.
Hans val, det kan jag ju förstå, men det kommer nog inte att bli någonting utav det.
Hur det än är, så har jag tyckt, att bonde söker fru har varit ett underhållande program och jag vill gärna se fler i samma stil.
Nu ska man ju få se, när de har varit på "kärlekssemester" i morgon, men det missar jag så jag får lov att titta på reprisen i stället.
Alltså, jag kan inte förstå, att man kan vara så....ja, som bimbot Karl-Petter valde..
Men, men, det blir nog bra det där..
Ha dé! / tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: