Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Här blir det...

Kategori: Allmänt

....blogg på blogg eftersom det bara försvinner det jag skriver, för att helt plötsligt bara "poppa upp" som gubben ur lådan, jag tror tamejsjutton att jag blir knäpp på det här med datorer..
Nu kan ju folk tro, att jag har blivit helt senil eler att jag vill verka märkvärdig på nå´t vis.
Nejdå, jag är varken senil eller märkvärdig, det är bara det att speciellt på helgerna så funkar datorn konstigt.
Jag kan tex. inte ta emot mail eller skriva mail, det händer nästan alltid på helgerna.
Jag felanmäler men det händer aldrig någonting för det...
Ber så mycket om ursäkt om jag är tjatig, men det är kanske så här jag kommer att bli i framtiden....vem vet..
Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Paula säger:

    Trist med datastrul, så enerverande när man inget kan göra åt det heller. Jag har allt haft min beskärda del. men nu, peppar peppar...
    Vi trängdes i stan på julskyltning idag, i ösregn! Bara för att vi bott på vischan senaste tio åren så ville jag in o se hur det såg ut i stan...ingen höjdare, o inte har dom några extra bra priser heller, så nästa år tänder jag ljusstakarna o bara myser! Vi valde att bara ta en korv på stan för att inte pälsklingarna skulle bli ensamma så länge. Ha en fin ny vecka!

    2007-12-02 | 18:22:49
    Bloggadress: http://paulaz.se
  • Åsa säger:

    Tror du inte, att jag hamnade nere på stan i dag också...
    Men, vi kom ner tio över två och åkte hem igen kvart över tre.
    Alldeles lagom, vi åkte hem när alla kom dit...
    Barnbarnen fick se och prata med tomten i alla fall, det var ju det som var det viktiga.
    Ha dé!

    2007-12-02 | 20:14:27
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se
  • Garbo säger:

    Kom inte ut på nätet igårkväll och det var ingen höjdare då Tv:n bara visade skräp,jag fick gå o lägga mig istället vaknade 04 med ett ryck och kunde inte finna min svarta katt!??
    letade från vind till källare men ingen svart katt dök upp,jag la mig igen och kunde inte somna om var så oroad att det hänt henne nåt!
    Ute spöregnade det.

    Imorse låg hon som en padda på badrumsgolvet!
    Hm hon hade vart inne hela natten :/
    Jaja jag får snart sova igen,ska jobba inatt.

    /Kram o ha en fin vecka :)

    2007-12-03 | 09:39:39
    Bloggadress: http://garbo.webblogg.se/
  • Åsa säger:

    Hoppas, att du har alla dina djur inom synhåll, så att du kan sova i lugn och ro..
    Ha dé!/ Kram

    2007-12-03 | 10:55:20
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se

Kommentera inlägget här: