Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Försommar..

Kategori: Allmänt

..eller är det sommaren som har kommit?
I dag har det varit ett strålande väder, inte ett moln på himmelen.
Fåglarna har kvittrat, kanske för att de har hittat lite mer gräsfrö, inte vet jag men de är fullt sysselsatta med vår gräsmatta i alla fall.
Den har tagit sig, i alla fall fläckvis, det får man väl vara tacksam över....

När det gäller min dotter, så har jag väl "landat" lite. Det kommer säkert att bli bra allting, det tar väl lite tid.
Jag är ju mamma och tänker på allt det praktiska som ska klaffa, det är dagis för barnen, arbetstider, hämta och lämna, är jag så pass frisk att jag kan ställa upp så mycket som jag vill, ja, ja, det ordnar sig alltid!
Jag vill att hon ska veta att vi alltid finns här för henne och barnen, att hon kan komma till oss om hon får problem, tillsammans kan vi klara allt!

Nu "pockar" min gamla hund på uppmärksamhet, ska gå ut en vända med honom.
Ha de´!

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    snabb utveckling, dator 1 månad och redan blogg, jo jag tackar, läser mer sen!

    2007-06-04 | 20:48:15
    Bloggadress: http://latmasksamtal.blogg.se
  • tant raffa säger:

    Det var ju roligt att du hittat till min blogg och att du lämnat en kommentar.
    Du vet, ibland kan gamla kärringar lära sig saker de själv aldrig trott, det är inte så lätt alla gånger, men trägen vinner ska du se!
    Ha dé / tant raffa

    2007-06-04 | 23:36:52

Kommentera inlägget här: