Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Lillprinsen/prinsessan...

Kategori: Allmänt

...Det är ju det frågan handlar om, om han ska fostras till att bli en "heaman", han har inga som helst förutsättningar att bli en sådan person.
Vår lille prins,han älskar att få klä ut sig till en vän prinsessa, att slippa att strida med alla dessa hemans, att bara få vara den man är, på gott och ont.
Nu är det så att vår lillprins är väldigt förtjust i allt som är rosa och har paljetter....Men, låt honom för fan vara förtjust i det. Det är ju inget som säger att han blir bög för det..men om det nu skulle vara så, låt honom för fan bli lycklig!!!
Jag vet, att hans farföräldrar förfasar sig över att jag/mormor köper de utklädningskläder som hon tycker att han ska ha. Kan inte för mitt liv förstå, att man kan gå hela livet med "skygglappar", vakna upp för fan...det är så här livet levs nuförtiden!!
Tack min äldsta dotter, att du givit mig två underbara barnbarn, som jag kommer att göra allt för att de ska få leva och utvecklas till det de vill vara.
Jag har haft en fruktansvärd ångest i dag, för jag har haft väldigt ont i mitt bröst, som hjärtpatient så vet jag ju att det inte behövs mycket för att man måste åka upp....det värsta är, att man får sådan ångest, man gör inget annat än ular och grinar....man tycker faktiskt synd om sig själv, någonting jag aldrig brukar göra, men just då så blir det så verkligt..
Nu har jag tagit det lugnt hela dagen, det brukar lugna ner sig då.
Nu ska jag ta och nanna kudden ett tag!
Ha dé ! tant raffa

Kommentarer

  • lilldotra säger:

    Älskar dig! puss

    2007-07-03 | 19:55:26

Kommentera inlägget här: