Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Man skriver och man skriver.....

Kategori: Allmänt

Det är otroligt vad jag skriver, och allting bara försvinner!
Jag vet inte vad sjutton jag gör egentligen,helt plötsligt så schvisch...............borta!
Jag måste väl lära mig någon gång att trycka på rätt tangent (hoppas jag)
Att hålla på som jag gör är rena resursslöseriet faktiskt!
Det kan inte vara bra för hjärtat heller, men nu ska jag tamejfan lära mig hur fanskapet fungerar!
Jag blir så arg, känner mig nästan som TAIKWANDA!!!
Nu jäklar så händer det nog grejor,ska försöka fatta hur f-n jag ska göra, Det är liksom inte den första texten jag skriver......
Det måste väl vara ett tecken på att jag är dum i huvudet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: