Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

svårt att förstå....

Kategori: Allmänt

-Att en mor alltid är en mor, även vad som utspelar sig under tiden. Men hur som helst, en mor är en mor är en mor är en m.....osv,men om jag som mor inte ställer upp på det som föregår, är jag en dålig mor då?
Som människa har jag krav på mina medmänniskor, framförallt att dom inte ljuger för mig, det är bland det värsta jag vet, det värsta är otrohet!! Attt bli behandlad utan respekt, det måste vara bland det värsta,då är det väl lika bra att kasta in handduken!
Jag tycker just nu att livet är förjävligt! Att sådant här ska inte förekomma i min familj överhuvudtaget! Att jag ska få sluta gråta någon gång! Det känns som ett nattsvart hål,ett hål som inte kommer att fyllas...Jag mår skitdåligt, har inte mått så här på 17 år! Trodde, att min kvot var fylld sedan länge av elände......
Nu orkar jag inte skriva något mer i den här upplyftande bloggen,/ ha de´! /tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: