Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Vanlig måndag..

Kategori: Allmänt

Ja, nu är det måndag igen, vädret är väl ungefär som mitt humör, grått och kallt.
Jag har tänkt på det där med tårar, om man gråter mycket, borde man inte gå ner i vikt då? Man gör ju av med vätska i kroppen......Långsökt, ja jag vet, men man kan ju alltid hoppas!
Om det vore så, så har jag nog tappat några kilo sedan i går.
Har jättemycket som jag skulle behöva göra här hemma, men "pusta" har helt gått ur mig,men det som ska göras finns ju kvar, behöver inte oroa mig.
Tror ni inte på f-n,,, vi har nattugglor! Kastade ut gräsfrö i går kväll, i morse så var åtminstone 75% borta!!
Det gick väl som en löpeld bland "nattugglorna".....smörgåsbord hos tant raffa...!! Jag har ju gjort dom glada i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: