Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Skitdator.....

Kategori: Allmänt

....är det vi köpt har jag kommit underfund med.
När vi väl investerade i en dator så bestämde vi oss för en trådlös och med ganska stor skärm eftersom vi har lite klent med synen på äldre da´r.
Det har krånglat till och från hela tiden, det är något glappkontakt så att det är horisontala ränder över skärmen om man inte trycker på ett speciellt ställe hela tiden....
nu har jag tröttnat, nu måste jag lämna in datorn, men det tar flera veckor innan jag får tillbaka den och jag har ju faktiskt blivit liiite "beroende", det trodde mina döttrar att jag aldrig skulle erkänna, det vet jag.
Har lite svårt att tänka mig att inte sitta och kolla olika saker och att läsa och kommentera bloggar, det är faktiskt väldigt roligt.
Men, det är väl lika bra att lämna in skrället så att det blir ordning igen...
Nej, nu ska jag ta och krypa till kojs, jag har byrackan liggande i husses säng nu när husse är borta på jobb igen.
Byrackan ligger med huvudet på kudden och så ska han helst ha täcket över huvudet också....han är defenitivt inte bortskämd!
Ha dé! / tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: