Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Back on the road...

Kategori: Allmänt

...again.. Tack vare en söt pojke som hette Sebastian, han konstaterade att min dator låst sig totalt, men det fixade han! Jag är så glad att det inte var något värre fel, hade det varit så, då hade jag nog allvarligt funderat på om jag ska ha dator överhuvudtaget... Vi var ju och åt julbord maken, dottern, "mågan" och jag och det var så trevligt, bra mat och toppenunderhållning (Lurbo stompers). Mormors små kungligheter är sjuka, lillprinsen har haft hög feber i flera dagar och nu så är det lilla prinsessans tur att ligga däckad, hoppas att vi klarar oss ifrån att bli smittade, åtminstone över julen.... Ute är det så mörkt, klockan är ju halv nio på morgonen och man tycker ju att det skulle bli lite ljust, men inte sjutton... (Det är ju i morgon som det ska vara årets mörkaste dag enligt tidningen..) Nej, nu ska jag ta och plocka fram julgransattiraljerna för här ska det kläs gran idag! Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Ragnvi säger:

    Hej på dig Tant Raffa! Och God Jul på Dig!

    Hi, hi! Förstår vad du menar med ljusslingan! Grrr!



    Hoppas alla blir friska till jul! Och ja, det är tur man är gammal!!

    Kramen!

    2008-12-20 | 12:00:59
    Bloggadress: http://rankans.blogg.se/
  • åsa säger:

    Ragnvi:

    Jadu, jag är så tacksam att jag inte är ung idag..

    Ha dé!/Kram

    2008-12-21 | 09:47:10
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: