Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Hjärnsläpp...

Kategori: Allmänt

...har jag fått (igen)... Nu krånglar min nya dator, jag kan inte stänga av den och inte sätta på den och skärmen är alldeles svart! Har försökt med allting och det enda som återstår är att lämna in den... Sitter just nu vid dotterns dator och som ni förstår så tar det väl ett tag innan jag kan blogga igen.. Maken är hemma sedan igår kväll och det känns bara bra, det är lite tråkigt att vara ensam i längden och ikväll ska vi ut och äta julbord tillsammans med dotter och "mågan". Jag får väl passa på att önska alla en riktigt GOD JUL! Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Garbo säger:

    Nä! inte nu igen!

    Stackars Raffa och jag kommer sakna dig ju, hoppas det går att fixa den fort!

    Annars så önskar jag dig oxå en fridefull fröjdefull synnerligen GOD JUL! =)



    KRAM

    2008-12-18 | 14:20:32
    Bloggadress: http://garbo.webblogg.se/
  • TT säger:

    Men oj, sabla otur du har!

    Men skönt att gubben kommit hem, då får ni ha en underbar jul tillsammans! Kramar

    2008-12-18 | 22:00:42
    Bloggadress: http://tyratok.blogg.se/
  • Martina säger:

    Hej! Jag ville bara tacka för det fina julkortet som damp ner i brevinkastet idag! Själv lyckas jag aldrig få iväg några trots att jag planerar att göra det... Jag ska skärpa mig!



    Kramar

    2008-12-19 | 14:48:47

Kommentera inlägget här: