Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Ja, jag vet....

Kategori: Allmänt

...att jag är tjatig..
Men, läste nyss på text tv att Tito Beltran döms till två års fängelse utav en enig tingsrätt.
Domen ska naturligtvis överklagas enligt hans fru Jenny Beltran som meddelat pressen att Tito var väldigt besviken.
Men, de behöver nog inte vara oroliga, han blir säkert frikänd i högre instans, det är ju så det fungerar i Sverige...
Personligen så har jag aldrig fattat varför en tingsrätt ska utdela domar när det sedan överklagas och den dömde oftast blir frikänd...
Tänk, vad mycket pengar staten skulle kunna spara på att helt sonika skippa tingsrätten...
Tycker att det var en för mild dom, han är tydligen inte alls att räkna med, han beter sig visst lite som han vill den där...
Nej, usch va elak jag är, men jag anser att han är en riktig psykopat och de har jag ingenting till övers för, har varit utsatt för så många i mitt liv att jag vet vad jag pratar om.
Nej, lås in honom för sjutton!
En liten uppblåst självgod psykopat och våldtäktsman, fast enligt honom själv en världsartist som ansåg att han blev sämre behandlad än ett djur i häktet bara för att han inte fick annan mat än den som ALLA andra häktade fick äta...han kunde inte heller duscha eftersom det var så smutsigt i duschutrymmet att han var rädd att få svamp...?
Där kan man snacka om diva, Carola..släng dig i väggen!
Nej, nu ska tant raffa ta och lugna ner sig lite med en promenad.
Byrackan får tycka vad han vill, men nu ska han ut med husse och matte, det är bara så...

Kommentarer

  • Tania säger:

    Jag tycker också att Tito är otäck :(

    2008-02-12 | 16:06:31
    Bloggadress: http://FruHattIgen.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Tania: Det gläder mig, att det finns fler än jag..
    Ha dé!

    2008-02-12 | 17:10:34
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se
  • Garbo säger:

    Den karln ger mig creepy feelings...

    2008-02-13 | 09:36:58
    Bloggadress: http://garbo.webblogg.se/
  • Åsa säger:

    Garbo: Det sägs ju att ögonen är själens spegel, kolla in hans ögon....
    Jag tycker att han är avskyvärd.
    Ha dé!/ KraM

    2008-02-13 | 12:22:05
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se

Kommentera inlägget här: