Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Skottdagen...

Kategori: Allmänt

...är det i dag och alla tjejer kan fria om de vill....
Förhoppningen är ju, att de får ett ja på sitt frieri, tänk vad "skämmigt" annars!
Man kan ju tro utav namnet på dagen att det skulle vara legalt att gå ut och skjuta hejvilt..
Det är ett strålande väder idag, liiite snö och i skuggan ett par minusgrader.
Tant raffa, hon har nu på morgonen städat och ska snart ta en sväng med byrackan, han kommer säkert inte att uppskatta det vackra vädret för han blir väl kall om tassarna...!
Ja, det är inte lätt att vara en diva..
Just nu ligger han i soffan och solar, det är ju någonting som han fortfarande gillar, man får väl vara glad åt det i alla fall.
Önskar alla en trevlig helg och glöm inte, att vara rädda om er.
Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Garbo säger:

    Haha jag skrattar åt din lilla Diva hund då jag har åtminstone 2 av dom här hemma :D)))
    Dom skulle trivas ihop tror jag!

    /Kram o ha en fin helg du med

    2008-02-29 | 09:38:59
    Bloggadress: http://garbo.webblogg.se/
  • Mai säger:

    Jo, jag hörde på radion att tjejer kan fria på skottdagen, och om karln då skulle svara "nej", så måste han köpa en dyr present till henne istället. Jag tänkte att, "nu jäklar, kan man få lite juveler & sånt"...jag friade till 3 st och alla svarade JA!! Vad säger man då?? Jag sa: "jag skoja bara.."
    Herregud, karlar är inte kloka..!!!

    Puss från lillasyster!

    2008-03-03 | 19:44:44
  • Åsa säger:

    Garbo: Diva, det är bara förnamnet på byrackan, men han är jäkligt go ändå..
    Ha dé!/Kram

    Mai: Kan tänka mig, att det kan bli pinsamt om alla svarar ja...kunde du inte sagt att du skiter i giftermål och nöjer dig med presenter i stället...
    Ha dé!/Kram

    2008-03-04 | 06:54:13
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se

Kommentera inlägget här: