Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Stjärnorna på....

Kategori: Allmänt

....slottet...
Har vi tittat på min käre make och jag.
Jag vet inte, om det är mig det är fel på, men fy f-n va Britt Ekland är ful!!
Om det är så man ser ut efter att ha plastikopererat sig och sprutat botox i läpparna, ja då är jag glad att jag är fattig så att jag inte har råd med det.
Inte nog med att hon ser ut som hon gör, vem f-n tror hon att hon är??
Hon sa, att hon var en "internationell artist" och att hon inte använde något som var "second hand"...
Vadå "internationell artist"...Hon var med i en Bondfilm och var gift med Peter Sellers, hon var även ihop med Rod Stewart i några år, men...."internationell artist"...
Jag tycker att det är konstigt, att svensk television betalar en sån som henne (ja, det är ju vi) för att få leva lyxliv på ett slott och inte leverera ett förbaskade dugg.
Inte nog med det, hon har med sig en liten hund, som är aggressiv och biter de andra deltagarna...utan att hon överhuvudtaget agerar...
Nej, jag ska nog sluta att titta på tv, mitt blodtryck skjuter i höjden och det är ju högt sen förut.
Ha en fortsatt bra trettonhelg....
Ha dé! / tant raffa

Kommentarer

  • Garbo säger:

    *Ler lite* Jag håller med hon ser för taskig ut!
    Hon e så smal så det ser sjukt ut i mina ögon,huvet e för stort tillika läppar och ska man nu spruta botox så glömde hon rynkorna runt munnen ;)
    Nä tacka vet jag Aarja hon har en frisk sund fräschör runt sig lite Timotejfräsch sådär :)
    Pratade om det på jobbet o både män o kvinnor var överens om att Aarja är den man väljer om man e man.

    /Kram o ha en skön söndag :)

    2008-01-06 | 09:18:38
    Bloggadress: http://garbo.webblogg.se/
  • soldalen säger:

    *skrattar* jaa tänk vilket hårt liv hon lever (ironi) Nej varför ska man överhuvudtaget producera sådana tv program..det går väl att göra andra mer intressanta produktioner.
    Tack för djurtips..kommer att traska in här igen

    Ha en bra dag/IKA

    2008-01-06 | 09:33:01
    Bloggadress: http://soldalen.blogg.se
  • Åsa säger:

    Garbo: Att en sån som Britt Ekland överhuvudtaget blir tillfrågad att delta i en produktion som stjärnorna på slottet, det kan jag inte fatta....
    Men, hon är ju bästis med Jan Malmsjö och Marie Göransson så det har nog sin förklaring där..
    Delar din syn på Arja, hon är naturligt fräsch, hon har nog aldrig tänkt tanken på lyft och botox.
    Ha dé!/Kram
    Soldalen: Roligt att du "tittade in".
    Chinchilla, det är ett trevligt djur, jättesöta och sååå mjuka och sköna.
    Det är ju inte helt fel med en minigris heller....
    Ha dé!

    2008-01-06 | 14:17:46
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se
  • Lena säger:

    .. å hörde du, - hon kunde inte bada för hennes ansikte tålde inte vatten!!
    Säger som du, hon ÄR ful. Fast hon fattar inte det själv. patetiskt blir det. Å Janne Malmsjö han bara skrattar och håller sig för revbenen....

    2008-01-06 | 18:08:07
    Bloggadress: http://momma.blogg.se
  • //SoP säger:

    *S* jag har nog aldrig tyckt nåt om Britt alls,men nog Är hon ful-ser hemsk ut- men, i ärlighetens namn var hon inte Så tokig ändå- Jag såg reprisen av hennes dag o sen den med Härenstam-Honom fick jag faktiskt en Sämre bild av, än jag haft förut.Är lite nyfiken på Stormare- han får ju alltid så hysteriska filmroller!

    2008-01-07 | 01:20:58
    Bloggadress: http://sisterofpain.blogg.se
  • Åsa säger:

    Lena: Jag hörde också det där att "hennes ansikte tålde inte att bada bastu"...undrar om hon var rädd att det skulle krackelera..Ha dé!
    SoP:Ja, jag kan inte hitta nåt positivt hos Britt Ekland, Härenstam han är ju en fjant anser jag.
    Stormare, han är nog djupare än man tror, började ju "möblera om" i sin svit och det tror jag inte att många gör...Ha dé!

    2008-01-07 | 08:34:09
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se
  • Paula säger:

    Haha, så sant som det är sagt! Hon ser för gräslig ut! När man blir äldre är det nog inte positivt att vara så magerlagd, hon ser tärd och trött o gammal ut...
    tacka vet jag mina extrakilon som göra att vissa rynkor ännu gömmer sig i fettet, haha!

    2008-01-07 | 12:03:49
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: