Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Tittar ut...

Kategori: Allmänt

...genom fönstret och ser huset som ligger på en kulle och som solen skiner för fullt på... I morgon förmiddag ska det skrivas kontrakt och jag är sååå glad! Gårdagen var fruktansvärt spännande och när dottern ringde och talade om, att de vunnit budgivningen så blev jag alldeles matt, inte förrän då insåg jag hur spänd jag varit hela dagen. Kan se framför mig hur lilla prinsessan kommer att gå emellan husen, för i England gick hon fram och tillbaka mellan rummen som om hon aldrig gjort annat och det var en lång korridor i olika etage. När jag sa...nämen, kommer du..så svarade hon att, ja, jag kan det förstår du mormor och då gör jag det... Allting kommer att bli så bra så! En granne ringde och undrade hur det gick med husköpet och när jag talade om, att dottern och "mågan" vunnit budgivningen så jublade hon, hon tyckte att det var jätteroligt att det var de som vann och det bådar ju gott. Nu ska jag visa lillprinsen idag var de ska bo sedan och jag lovar, han kommer att tycka att det blir perfekt! Nej, nu ska jag göra mig iordning, jag ska hämta dottern för transport till bostadsbolaget, det ska ju sägas upp lägenhet... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • LoEm säger:

    Godmorgon :)

    Vad ska du hitta på idag då?

    2009-04-01 | 08:13:54
    Bloggadress: http://loem.blogg.se/
  • Garbo säger:

    Gu va mysigt!

    Vad roligt måste säga Grattis till alla parter :)



    /Kram

    2009-04-01 | 08:45:21
    Bloggadress: http://garbo.webblogg.se/
  • åsa säger:

    Garbo:

    Det är nästan så man inte tror att det är sant...

    Ha dé!/Kram

    2009-04-01 | 12:58:07
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/
  • Maria säger:

    Men gu' så kul! För er alla! =) Kramar till er alla från lillkussen!

    2009-04-01 | 23:01:06
  • Ragnvi säger:

    Morning Åsa! Undrar om du redan är på resande fot! Blir så impad av dig!

    Gratta dottern o mågan till husköpet!! Va kul!!

    Kramen!

    Ragnvi

    2009-04-02 | 07:32:40
    Bloggadress: http://rankans.blogg.se/
  • åsa säger:

    Maria:

    Ja, det är jätteroligt att de "tog hem" budgivningen.

    Ha dé!/Kram



    Ragnvi:

    Jag ska åka till Västerås om ett litet tag.

    Vi är sååå glada allihop må du tro.

    Ha dé!/Kram

    2009-04-02 | 08:31:50
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: