Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Det är sällan...

Kategori: Allmänt

...nu för tiden som jag är iväg på nå´t skoj, men i kväll ska jag på "tjejmiddag", men egentligen så är det inte "tjejmiddag" utan vi ska träffas några "tjejer" och snacka lite skit... Vet inte, om man räknas som tjej när man passerat 50-strecket, men jag känner mig mer som en tjej än en tant! Jag har gjort en Västerbottenpaj och grönsallad och de andra ska också bidra med lite smått och gott och så ska vi dricka vin förstås! Ja, det ska bli riktigt roligt! Pratade med maken och han skulle ta sig en whiskey i kväll och "fira" att han klarade en säkerhetskurs igår som han var tvungen att göra för att få tillstånd att komma in på OS-arenan där han ska göra en massa jobb och han hade fått jättebra resultat på provet som var skriftligt och nästan 50 frågor... Ja, han är duktig min käre make.... Nej, nu ska jag göra mig iordning inför kvällen... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • TT säger:

    Vi kommer för evigt att vara tjejer!! :o)

    Ha det så himla trevligt ikväll! Kramar!

    2009-02-28 | 18:55:59
    Bloggadress: http://tyratok.blogg.se.
  • Anonym säger:

    Hoppas du har fortsatt trevligt m tjejjerna!

    /Kram :)

    2009-02-28 | 22:35:06
  • Anonym säger:

    Garbo on the job var här! ;)

    2009-02-28 | 22:35:36
  • Ragnvi säger:

    Himmel vad trevligt det där lät! Hoppas det blev roligt o givande! Mina vänner o jag har också pratat om en "tjejmiddag" men alltid är det nåt ivägen...senast var i somras!

    Kramen!

    Ragnvi

    2009-03-01 | 05:37:28
    Bloggadress: http://rankans.blogg.se/
  • åsa säger:

    TT:

    Du har så rätt så, förevigt tjejer!

    Ha dé!/Kram



    Garbo:

    Vi hade jättetrevligt!

    Ha dé!/Kram



    Ragnvi:

    Visst är det allt för sällan som man träffas och bara pratar och skrattar...

    Så roligt som det är borde man göra det mycket oftare.

    Ha dé!/Kram

    2009-03-01 | 09:16:51
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: