Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

London...

Kategori: Allmänt

...here we come... Ja, vi ska ju åka till London idag och jag lovar, det är pirrigt för de små kungligheterna! Här hos mig var det -15 grader klockan sju och jag hoppas ju att det är finväder i London för nu är jag riktigt trött på kylan! Enligt maken skulle det bli "skapligt" väder fram till lördag och jag är glad bara det är varmgrader.. Ska hämta lilllprinsen vid tolvtiden och prinsessan var bestämd med att jag skulle hämta henne före mellis så det blir väl så då... Vi åker så snart dotterns sambo har kommit hem från jobbet, mat äter vi i Västerås innan vi åker till flygplatsen och där möter vi upp yngsta dotter med sambo. Ja, det ska bli riktigt roligt att göra den här resan tillsammans, det är första gången vi reser hela familjen sedan döttrarna flyttade hemifrån. Sista resan vi gjorde barnen och jag, det var när vi var till Frankrike och då bilade vi tillsammans med min väninna och hennes son och vi tältade hela tiden! Det var en rolig resa, men jobbig för det var bara jag som hade körkort.. Nu så ska jag packa det sista och sedan ska jag plocka ihop lite.. Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej hej Åsa! Har försökt logga på inne hos dig i flera dagar men inte funkat,du e ju i London nu och jag hade tänkt önska trevlig resa men jag får istället säga Välkommen hem! :) i stället och hoppas på att ni haft det fantastiskt skönt i london för här har det snöat multum rena julafton men som tur var smalt det bort inom 1 dygn!



    /Kram!

    Garbo on the job

    2009-03-29 | 12:25:04
  • åsa säger:

    Garbo:

    Tackar!

    Har nyligen kommit hem och det känns lite konstigt, eftersom vi tidigare idag stod ute i en trädgård och tittade på blommor i kortärmat....

    Ha dé!/Kram

    2009-03-29 | 23:32:36
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Men hej! Läser ju här ovan och det låter ju underbart! Du skriver väl mer sen o berättar hoppas jag!

    Jag ska skriva lite senare om mitt bryderi...det mesta har löst sig!

    Kramen!

    Ragnvi

    2009-03-30 | 15:25:21

Kommentera inlägget här: