Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Små kungligheter...

Kategori: Allmänt

..är roliga... Igår var jag och maken barnvakt åt de små kungligheterna och jag sa till lilla prinsessan, att hon var tvungen att ta reda på efter sig (det låg saker över hela golvet).. "När jag är hos pappa och *K* så bryr jag mig inte om vad de säger", sa hon.. Jamen, när du är hos mormor, då ska du faktiskt göra som jag säger, för jag är vuxen och bestämmer".. Efter ett bra tag hör jag..Okej då... Ibland blir jag så full i skratt att det är svårt att hålla minen, de kan vara så roliga! Tänk, det var flera minusgrader igår morse och det drog ihop sig till ett riktigt "skitväder" på kvällen, men just nu så är det nästan tio plusgrader och solen skiner från en klarblå himmel.. I dag ska vi till återvinningen med en massa skräp, det blev ju en hel del efter sängarna bla. Fixat iordning i trädgården har vi också gjort så nu kan det bli vinter... Nej det här duger inte, det blir inget gjort om jag sitter vid datorn hela tiden. Ha dé!/tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: