Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Vilket härligt väder...

Kategori: Allmänt

...vi har här i Falun idag! Solen skiner, det blåser litegranna och är över 15 grader varmt.. Ska snart hämta min lilla prinsessa på dagis och sedan ska vi åka och hämta lillprinsen på skolan, prinsen som har tappat de de två övre framtänderna på ett par dagar och han ser bedårande ut tycker jag! (Dottern har bild på sin blogg och jag vet som vanligt inte hur man länkar..) Att säga *S* var inte så svårt för honom, men *F* var det värre med.. Läste om Mats Alm (Linda Chen´s sambo) i tidningen och jag undrar ju hur det står till uppe i hjärnkontoret på honom..?? Ett testamente har de skrivit tydligen, strax innan hon försvann och bara en sådan sak får en ju att fundera..? Det är ju ungefär som om man skulle skaffa en livförsäkring på sin man och sedan dör han, bara sådär! Liiiite mysko tycker jag, men nu är det ju upp till åklagare och polis att säkra spår och bevis och jag håller tummarna att de ska lyckas, för tänk, om den där mannen blir utsläppt...hualigen! Nej, nu ska jag ta och hänga ut lite mer tvätt på tork, det blåser ju som sagt och det är ett perfekt torkväder. Ha dé!/tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: