Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Få se...

Kategori: Allmänt

..hur länge jag kommer att ha denna design på min blogg.. Har ju haft den andra så länge nu att det börjar bli så att den tillhör "inventeringarna" och det är ju ett bevis på att jag inte är mycket för att ändra på saker som jag tycker fungerar... I går var äldsta dottern till Stockholm, hon hade fått ett telefonsamtal från tv 4, de ville att hon skulle komma ner till huvudstaden på casting till Robinson..! Det var 8.000 som sökt och de hade valt ut 500 till första castingen och efter det skulle 60 stycken komma till sista castingen nu i helgen och eftersom dottern inte hört något idag så kom hon väl inte med till Filipinerna och Robinson... Men, bara det att bli utvald utav 8.000, det är inte "kattskit" det inte! Bra för självförtroendet om inte annat... Skulle ju kunnat varit lite kul att kanske få läsa i tidningen om "Robinson-Jill"... Nej, nu ska jag ta och nanna kudden, maken sover sen ett tag tillbaka, han var ju uppe (tamejf-n före tuppen) i morse och sågade gran..! Natti-natti... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • TT säger:

    Jag tyckte det var snyggt jag, men jag älskar ju lila! Hade samma blåa som dej när jag startade på blogg.se men tycker det är kul att byta ibland.



    Spännande att söka till Robinson... och att dessutom komma vidare.

    Var jag i bättre skick och kondition och det garanterat inte fanns ormar kanske man skulle våga söka...

    2010-04-23 | 23:07:00
    Bloggadress: http://tyratok.blogg.se/
  • åsa säger:

    TT:

    Nu har jag haft samma design på bloggen sååå länge att jag tänkte det skulle pigga upp med lite förändringar...

    Robinson...nu har dottern inte hört något mer, men att bli en av 8.000, det är ju inte så illa..

    Ha dé!

    2010-04-24 | 09:21:11
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/
  • Paula säger:

    Men va spännande det hade varit om hon fått delta! Det har varit en dröm för mig ända sedan programmet startade, tyvärr vill dom inte ha några sjuklingar med, och det går ju inte heller, fysiken är ju lika med noll. Men, hade jag fått chansen före jag fyllde fyrtio, när jag tränade nästan varje dag och var slank och smidig...ja, vad vet jag, men ett härligt äventyr tror jag det är. Att kamma hem vinstsumman ska man nog inte räkna med, några hinder på vägen är det ju...

    Hoppas hon söker nästa gång igen!

    Vi var till Falun en snabbis på lördag. Grillningen fick vi ställa in, det spöregnade ju hela dagen...

    Kramen

    2010-05-03 | 16:48:19
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: