Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

"Kotknackaren"...

Kategori: Allmänt

...var maken till på förmiddagen och nu så går han som om han "gjort på sig"... Ja, han hade ju en ganska konstig hållning på kroppen innan också, som en fällkniv ungefär! Orsaken till att det bara "knäppte till" i ryggen på honom är visst att han spänt sig då han monterade ned trädkojan och när kroppen slappnar av så... "Ämlig" har han varit under dagen, men det får han vara, han behöver nog lite uppassning från sin fru och är det det som får honom att må bättre så, inte gör det mig något, han servade ju mig hela tiden då jag var sjuk och det var ju i en hel vecka.. Livet handlar om att ge och ta...eller? Uppehållsväder har vi haft hela dagen, det har varit så kvavt att man längtat efter en riktig regnskur, men det ser inte ut som om det kommer någon. Snart är det dags att bänka sig vid tv:n, det är ju sista avsnittet av "Morden i Midsomer" och jag hoppas att avsnittet ikväll är bättre än de två sista, de var så "hoppiga" tycker jag, (men jag gillar ju den serien i alla fall...) Nej, nu ska jag ta en dust med disken.. Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Tofflan säger:

    Hoppas han kryar på sig, men med tant Raffas omtänksamma vård går det säkert åt rätt håll! :D

    Kramen!

    2010-08-03 | 19:47:13
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • åsa säger:

    Tofflan:

    Han kryar nog på sig snart, men det ska ju gnällas under tiden (han är ju man gudskelov..)

    Ha dé!/Kram

    2010-08-03 | 23:08:45
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: