Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Förresten...

Kategori: Allmänt

...ska jag ta hänsyn till "folk" som läser min blogg, men som inte tar hänsyn till mig utan skriver en massa skit om mig på tex. facebook..?!?! NU....kommer det att bli en omändrind här på min blogg, jag kommer inte att skriva "snällt", jag kommer att "hänga ut" de som gör livet komplicerat för mig och min familj och i värsta fall kommer jag faktiskt att namnge dem... Det är ju så här, att så länge jag skriver sanningen, ja då kan det inte klaccificeras som skitsnack!...Eller? Så du, som så gärna vill kommentera min blogg....VARSÅGOD!!! Känns såååå jäkla skönt att skriva det här, jag vet ju vilka jag har att göra med och jag hoppas att ni vet, vad jag anser om er... Fegisar, det är vad ni är! Ha dé!/tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: