Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

I natt...

Kategori: Allmänt

...då jag (som vanligt) inte kunde sova tänkte jag på min yngsta dotters pappa, min förra man som jag varit skild från sedan -91 och inte haft kontakt med på kanske 15 år... Jag tyckte ju, att han betedde sig som en skitstövel (f´låt *L*) men jag kan inte låta bli att tycka att det är så sorgset som det är just nu. När jag fick min hjärtinfarkt för 5 år sedan, då på akuten, när läkaren talade om att det var en infarkt jag hade, så började jag gråta och det gick tamejsjutton inte att sluta, tårarna bara sprutade! Jag grät inte för att jag var rädd, utan för att jag trodde att jag inte skulle få uppleva mina barnbarn, lillprinsen var drygt 2 år och lilla prinsessan skulle komma 4-5 månader senare.. Jag blir så ledsen när jag tänker på min dotters far, förhoppningsvis kommer han att få träffa sitt första barnbarn, men det är ingen som vet... Tycker, att livet är ganska orättvist ibland... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • TT säger:

    Usch, det var tragiskt med yngsta dotterns pappa.



    Kan trösta dej med att min karl är likadan, han gnäller över än det ena och än det andra som inte är något att bry sej i, för lite att göra helt enkelt.

    2010-02-16 | 11:58:09
    Bloggadress: http://tyratok.blogg.se/
  • åsa säger:

    TT:

    Ja, det är tragiskt..

    Jag tror också att det kan bero på att de har för lite att göra, jag försöker komma på små projekt åt maken och då verkar det gå liiiite bättre..

    Ha dé!

    2010-02-16 | 13:07:29
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/
  • Inga M säger:

    Jag kan förstå om Du tycker detta är tragiskt. Inte lätt för dottern heller.

    2010-02-17 | 04:02:23
    Bloggadress: http://inga.blogg.se/
  • åsa säger:

    Inga:

    Nu är det ju meningen att dottern enbart ska vara lycklig, inga ledsamheter ska finnas i hennes liv...

    Ha dé!

    2010-02-17 | 09:36:37
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: