Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Vad hittar man på...

Kategori: Allmänt

...en gråmulen tisdag..? Har inte hört något nytt om min systerdotter, men hon är i våra tankar hela tiden.. I dag har jag inte en aning om vad vi ska hitta på maken och jag, det är ganska tråkigt om man så säger... Jag har funderingar på om man ska åka och införskaffa lite grejor att tillverka sängar med till lilla prinsessans dockskåp.. Hon har ju inte fått dockskåpet inrett ännu och det är hög tid! Vi inhandlade i alla fall köksattiraljerna igår, ja, diskbänk, skåp, kyl/frys och köksmöbler (30% rabatt) men jag vägrar att betala hutlösa priser för en dubbelsäng och eventuellt ett par enkelsängar! Kan inte vara så svårt att tillverka dessa själv, täcken och lakan kan man också göra.. Nu jäklar ska det hända lite saker! Känner, att inspirationen kommer när jag sitter här och skriver så det är väl bäst att man sätter fart.. Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Jill säger:

    Ni är mer än välkomna till grannarna på fika kring kl 15.30-16 :)

    Inget speciellt, blir nog "köpe-bröd". Tänk, hur i alsing dar hade jag tid med att hela tiden ha frysen FULL med hembakat när jag var hemma med två SMÅ barn?! Jisses.... hur som helst, kom hit sen, jag sätter på panna!



    Kanske skickar barnen på sparkarna för att möta upp :)



    inget nytt om Elin? Fy och fy vad hemskt det är. Tänker på det hela tiden.

    2010-02-09 | 13:05:20

Kommentera inlägget här: