Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Avvinkade...

Kategori: Allmänt

...är de, maken och grannen och det var för ett par timmar sedan.. Som den "goda hustrun" jag är så var jag ju uppe och fixade matsäcken åt dem och vinkade som sagt var... Har nyss pratat med yngsta dottern, hon och lillprinsen kommer från Gävle idag för att vara med på storprinsens skolavslutning i morgon bitti så vi får hela kvällen tillsammans och det ska bli så roligt! Nu blir det ingen champagnefrukost tillsammans med grannfrun vare sig idag eller i morgon, men på lördag, då jäklar... Solen skiner från en klarblå himmel och jag är glad för dem som ska ha avslutning idag, vissa skolor har det nu i kväll, men studenten kommer att firas här i Falun i morgon och enligt SMHI ska det bli riktigt "skitväder" med regn och kyla, det är ju ganska typiskt! Men, men det kommer säkert att bli bra! Nu ska jag ta mig en promenad i det vackra vädret, (bäst att passa på..) Ha dé!/tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: