Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Skolavslutning i morgon...

Kategori: Allmänt

...blir det... Vi åker till skolan yngsta dottern med Ture, (som kommit från Gävle nu i kväll) och jag i morgon bitti... Vet, att storprinsen kommer att bli så glad om vi kommer och det är ju klart som korvspad att vi är där! Förresten....yngsta dottern har förlovat sig! Mmmmm...det hände igår och hon har haft fullt sjå att få mig och syster att se hennes fina ring i vitt gul och helt slät, den är jättefin! Jag, jag började ju att ula och grina när jag märkte det, men som sagt var..jag kan ju grina till Antikrundan också.... Så, det är bara att se fram emot bröllop framöver, men det ska väl in ett dop eller en "namngivelse" innan dess.. Ja, den som lever får se... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Inga M säger:

    Grattis till förloveriet!

    Ler lite åt detta med att lipa åt teveprogram. När det en gång i tiden fanns ett bröllopsprogram på teve där avslutningen innebar att bruden i full stass klev ner för en trappa till sin käre blivande man så snyftade jag varje gång. Ha ha...! Mina barn tyckte det var så roligt att de hotade med att bjuda hem goda vänner för att visa dem vilken m´ärklig morsa de hade.

    2010-06-12 | 06:14:24
    Bloggadress: http://inga.blogg.se/
  • åsa säger:

    Inga:

    Vet inte om det beror på åldern, jag blir "blödigare" för varje år som går...

    Ha dé!

    2010-06-12 | 09:58:37
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: