Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Morgondagen...

Kategori: Allmänt

...blir intressant... Mmmm..vi ska till Sandviken i morgon på cruising(!?) Inte nog med det, jag ska vara chaufför och ska köra en stooooor vit Pontiac och jag kan lova, att det är skillnad mot vår lilla Skoda Fabia! Ska bli kul att se, vad det är för "folk" som åker på cruising, när man sett tex. här i stan så är det väldigt många i vår ålder dvs. 50+(++), kan inte bara skriva ett + eftersom maken faktiskt är 60+... Vädret ska visst inte bli alltför lovande, men vad gör det, huvudsaken är ju att man har roligt! Ska bli skönt, att göra något annat än att bara vara hemma och bygga, ja, jag bygger ju inte, men jag målar det jag klarar av, fast i dag är det sämre med den varan och jag tror, att det beror på vädret som inte kan bestämma sig, om det ska vara soligt och fint eller om det ska mulna på och regna... Är man "väderkärring" så är man... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: