Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

"Lägg på och ring upp igen"...

Kategori: Allmänt

...sa killen på Tele-2 support till mig.. Skulle inte tro det sa jag, jag har annat för mig än att sitta i telefonkö till er om dagarna! Har (som vanligt) haft problem, det har sprakat i telefonen så att man kunde tro att man satt vid Niagrafallen och internet har varit kaputt! I 40 minuter satt jag i telefon och diskuterade med Mattias (som pojken hette) innan han tog emot en felanmälan på vårat bradband!? Det konstiga var, att under dessa minuter så fungerade internet, men så fort han lade på så var det.... Ja, det är som det är, just nu så fungerar det ju och jag får väl vara tacksam (för det lilla som flickan sa..) Har haft mina små kungligheter här idag och prinsen var glad som "en lärka" och prinsessan var även hon på ett strålande humör så det var en jätterolig eftermiddag/kväll. Lillprinsen Ture har jag inte träffat på snart två veckor och nu börjar det bli alldeles för längesedan, det måste åtgärdas! Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • SoP säger:

    Vet inte om jag missat nåt,om du skrivit det förut? men,varför byter ni inte bolag helt enkelt?

    2011-03-10 | 03:53:32
    Bloggadress: http://sisterofpain.blogg.se/
  • Tofflan säger:

    Och det går inte att byta leverantör? Det har ju aldrig funkat som det ska, liksom...

    Kramen!

    2011-03-10 | 12:15:20
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • Ninni säger:

    Nu får de väl sätta in alla klutar för att få det att fungera! Så där ska ni väl inte behöva ha det. Kontakta kommunens konsumentvägledare och kolla vilka krav ni kan lägga fram och vad ni kan göra om Tele2 inte gör något åt era problem. Och sen talar du om det för Tele2 och sen tycker jag du kan hota dem med att du kommer att ta kontakt med tv och Plus. Jag skulle tro de får lite eld i arslet om du hotar med sånt.

    Lycka till.

    Kram.

    2011-03-10 | 15:48:41
    Bloggadress: http://ninni1960.wordpress.com
  • åsa säger:

    Svarar er alla tre:

    Har haft det bolag som det varit bäst teckning på här hos oss och fast bredband, men nu blir det mobilt och förhoppningsvis mycket bättre..

    Byter bolag och hoppas att det blir bättre service..

    Ha dé!/Kram

    2011-03-10 | 23:01:24
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/
  • Doris säger:

    Men hade du inte fått något direktnummer ?

    Hopplöst när det strular på det viset, vi fick ju ta några vändor med serverbolaget när Yngre sonen flyttade hem för routen drev inte tillräckligt långt för alla datorerna och Yngre sonen gjorde störrre krav än jag ;-).

    Mysigt att träffa barnbarnen, mina prinsessor kommer på onsdag :-).

    Sköt om dig !

    Kram

    2011-03-10 | 23:23:56
    Bloggadress: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här: