"Lägg på och ring upp igen"...
Kategori: Allmänt
Kategori: Allmänt
Vet inte om jag missat nåt,om du skrivit det förut? men,varför byter ni inte bolag helt enkelt?
Och det går inte att byta leverantör? Det har ju aldrig funkat som det ska, liksom...
Kramen!
Nu får de väl sätta in alla klutar för att få det att fungera! Så där ska ni väl inte behöva ha det. Kontakta kommunens konsumentvägledare och kolla vilka krav ni kan lägga fram och vad ni kan göra om Tele2 inte gör något åt era problem. Och sen talar du om det för Tele2 och sen tycker jag du kan hota dem med att du kommer att ta kontakt med tv och Plus. Jag skulle tro de får lite eld i arslet om du hotar med sånt.
Lycka till.
Kram.
Svarar er alla tre:
Har haft det bolag som det varit bäst teckning på här hos oss och fast bredband, men nu blir det mobilt och förhoppningsvis mycket bättre..
Byter bolag och hoppas att det blir bättre service..
Ha dé!/Kram
Men hade du inte fått något direktnummer ?
Hopplöst när det strular på det viset, vi fick ju ta några vändor med serverbolaget när Yngre sonen flyttade hem för routen drev inte tillräckligt långt för alla datorerna och Yngre sonen gjorde störrre krav än jag ;-).
Mysigt att träffa barnbarnen, mina prinsessor kommer på onsdag :-).
Sköt om dig !
Kram
Bloggadress: http://sisterofpain.blogg.se/