Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Det är ESC ikväll...

Kategori: Allmänt

...och det finns nog inget jag bryr mig mindre om...
Eric Saade, han är ju bara för mycket!
Att vara tjugo år och tycka sig "stå "över alla andra", så pass, att man hela tiden parkerar på handikapparkering och får böter, det gör honom ingenting, för han står ju över allt sånt där...
Måste bara be pojkfan komma tillbaka, då han blivit torr bakom öronen....
Att vara en sån diva, vid enbart tjugo år, vad måtte det bliva?
ABSOLUT ingen jag skulle lyssna på eller köpa någon skiva av....
Hoppas egentligen, att det inte går bra för honom i kväll, det finns de som är avsevärt mycket
Ja, det var min åsikt och jag är ju så glad, att jag har möjlighet, att ha en åsikt, det ska jag ju inte ha enligt en del personer...
Ha dé/tant raffa

Kommentarer

  • Tofflan säger:

    Men Å! Din blogg är tillbaka! Fast med en massa reklam mitt i inläggen, typiskt B-bloggarna... :-( Men ändå! Glad för din skull!!!

    Kram!!!

    2011-05-20 | 15:45:31
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här: