Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Uppretad...

Kategori: Allmänt

...kan jag bli på maken ibland...
Maken, han är nog den mest anti mot datorer som jag känner!
Nu hör det ju till saken, att han kan be mig att googla på olika saker och då minsann, då är det jäkligt bra med dator!!
Han retar sig nog lite då jag sitter vid datorn för ikväll sa han...
"Kan inte du också lösa lite mer korsord för då finns det större chans att vinna om vi skickar in"...
Jaha, sa jag, det hör ju inte till saken att man ska tycka att saker och ting är roliga att göra då?
Jamen....sa han, du kan ju lösa korsord istället för att sitta vid datorn!
Då, då blev jag liiiiite arg (förbannad kanske passar bättre) och jag tror inte att han kommer att säga något om korsordslösande på ett tag....
Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Tofflan säger:

    Skulle korsord vara bättre än sitta vid datorn??? Dumt!



    Kram till dig!

    2011-09-13 | 20:37:23
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • åsa säger:

    Tofflan:

    Håller med föregående "talare"!

    Ha dé!/Kram

    2011-09-13 | 21:44:31
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/
  • Magistermutter - Med en liten grabb i magen säger:

    Ha ha ha. Dessa karlar! De kan försöka.. Men de kommer ALDRIG att kunna ta kontroll över en kvinnas prioriteringar! :D



    sv: Ja visst är magen min liten! Om man kollar på andra så är den väldigt liten tycker jag i denna veckan, men ändå så ligger jag lite över "normalkurvan" Konstigt! Men Lillen verkar må bra och det är det som betyder något! Jag kanske har en bakåtlutad livmoder! :)



    Visst är det väl så angående kalopsen! Ojojoj så god den blev! Du skulle fått smakat om det gick att göra så genom datorerna men det går ju inte.. Än! Men det kommer väl snart det också! Tekniken och allt vad det är är ju galen!



    2011-09-13 | 22:27:42
    Bloggadress: http://magistermutter.blogg.se/
  • åsa säger:

    Magistermutter:

    Ibland kan jag tänka mig att sälja maken till LÄGSTbjudande, men oftast är han okey!

    Ha dé!/Kram

    2011-09-14 | 13:46:24
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: