Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

"Gräsänkor"...

Kategori: Allmänt

...blir vi i helgen...
Maken och "personen" ska åka till Eskilstuna i eftermiddag och blir där till på söndag.
Det innebär, att dottern och jag kommer att vara hemma med barnen och det ska bli väldigt roligt tycker jag!
Jag kommer att vara där till sent ikväll antar jag, tills tvillingarna somnat, för just "kvällsproceduren" brukar vara lite "krånglig", få se, jag kanske sover över..
Wilgot är den som bara vill vara hos mamma hela tiden på kvällen, det är ingen annan som duger!
Kan tala om, att han har röstresurser den lille mannen!
Det innebär ju att Julius kommer att vara i mormors famn och det är mysigt det!
Maken och "personen" ska till ön där "personen" har sin lilla stuga och de ska dit och röja bland allt sly, det kommer säkerligen att ta ett par dagar och just den här helgen var den som passade bäst..
I morgon packar vi in alla barnen i bilen och far till Gävle och hälsar på Ture med föräldrar!
Det blir en bra helg det här!
Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Tofflan säger:

    Låter riktigt mysigt och gott med de små och döttrarna!

    Kramen!

    2012-08-24 | 19:41:08
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • åsa säger:

    Tofflan:
    Det är mysigt må du tro!
    Ha dé!/Kram

    2012-08-25 | 08:33:58
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se

Kommentera inlägget här: