Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Har inte speciellt mycket...

Kategori: Allmänt

....att skriva om..
Är ju till äldsta dottern varje förmiddag och hjälper henne med "småttingarna", eller...det är väl mest för min egen skull jag är dit, det är ju så underbart att "snusa" baby!
Idag satt jag med Julius "prinskorven" (han är så rund om kinderna nu) sovandes på bröstet i över 1,5 timme och det är så skönt, man blir alldeles avslappnad..
De är definitivt inte synkade när det gäller sovtider, det är alltid en som är klarvaken!
Men, de växer och frodas!
Prinsen och prinsessan åkte till sin far idag efter lunch och det är egentligen meningen att de ska vara där i två veckor, men blir det fint väder till helgen, ja, i Eskilstuna, så kommer vi att hämta dem och skjutsa ner dem till just Eskilstuna.
De små kungligheterna längtar ner dit, där kan de hoppa i badet när som helst, stugan ligger ju precis vid ån och jag kan se framför mig om två år, hur man får jaga tvillingarna så att de inte ramlar i!
Jag vill ju också ner dit en sväng i sommar och tyckte att det skulle passa bra att göra på detta vis och givetvis så får maken följa med!
Dottern, "personen" och småprinsarna åker ner idag efter att de varit till BVC och vägt de små liven och det är väl meningen att de ska vara där ett tag antar jag.
Kommer att bli tomt på förmiddagarna...
Ute är det ett konstigt väder, det är faktiskt uppehåll fast mulet och det är nästan 20 grader varmt!
Tror tamejsjutton att det bara är i Dalarna som det är sånt skitväder rent ut sagt!
Ha dé!/tant raffa
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: