Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

"Svennehora"...

Kategori: Allmänt

...har jag blivit kallad idag igen!!
 
Är så innerligt, förbannat trött på att behandlas respektlöst av invandrarkillar!
Vet, att det finns de som förmodligen kommer att anse att jag har rasistiska tankar när jag skrivit klart det här inlägget, men då får de anse det!
Jag vet ju med mig själv att jag aldrig varit främlingsfientlig.
 
Idag när jag parkerade på en handikapplats kom det en Audi av nyare modell och ställde sig på platsen bredvid, även det en handikapplats och ur bilen kliver en ung kille och en tjej, båda pratandes i mobil..
Kvar i bilen sitter då två killar i 25-års åldern och jag talade om, att det var en handikapplats och visade dem mitt tillstånd..
Den ena killen sa, att han också var handikappad och visade mig en isskrapa!
Då sa den andra killen, att jag var en idiot och en "svennehora"!
"Vad sa du att jag var", frågade jag?
Du är en JÄÄÄÄÄVLA SVENNEHORAskrek killen!
Är du rasist frågade jag?
JAAAAAA!!!!!! DIN JÄVLA SVENNEHORA!!!.....Skrek han igen då..
Nu hade killen och tjejen kommit tillbaka och de sa nåt till varandra på deras hemspråk och sen bad de mig dra åt helvete och så fick jag ytterligare en gång veta att jag var en jävla "svennehora"!
 
Blir så jävla kränkt utav att bli behandlad på det här viset och jag kan garantera, att svenska killar och tjejer i samma ålder aldrig skulle behandla en medelålders handikappad kvinna på detta vis!
Kalla mig rasist eller vad f-n som helst, jag står för min åsikt!
Jävla pack!
 
Hade jag sagt nåt nedlåtande till dem, då hade de ju spelat in det och skyndat sig till polisen och anmält mig för rasism, jag hade inte min mobil med mig och jag tror inte att det går att spela in på den heller, det är ju en "pensionärstelefon"..
 
NÄR ska det komma fram hur det egentligen är det där med rasistiska skällsord?
Jag menar, det är ju rasistiskt att kalla mig för "svennehora".. eller?
 
Jag behöll mitt lugn hela tiden (faktiskt) och jag höjde inte rösten en enda gång, men tamejfan att jag kommer att göra så nästa gång, då tar jag kryckorna och så får vi se vad som händer..
Var förbannad så jag skakade när jag körde hem, för körde hem det gjorde jag, dessa kräk gjorde att jag inte ´klarade av att uträtta det jag skulle på stan och det gjorde mig ännu mer förbannad!
 
Ha dé!/tant raffa
 

Kommentarer

  • Tofflan säger:

    Jag lämnade en lååååång kommentar här, men det verkar som om den inte blev publicerad...

    Kram!

    2014-11-28 | 12:36:14
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • åsa säger:

    Tofflan:
    Ha dé!/Kram

    2014-11-28 | 13:13:49
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se

Kommentera inlägget här: