Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Biverkningar...

Kategori: Allmänt

..kan man ju få efter att ha vaccinerat sig och jag har tagit min första spruta idag och ska ta den andra så småningom. Få se, om jag får frossa eller huvudvärk, tydligen de vanligaste biverkningarna.. Lillprinsen vaccinerade sig i onsdags och igår eftermiddag/kväll var han lite hängig, han hade "ont i pannan" sa han, men idag märktes ingenting. Vi har avnjutit en god middag maken och jag och just nu så sitter han i bastun, jag hoppade över den här gången (också), jag är inte så förtjust i bastubad.. Mörkt har det varit hela dagen, det kom ju lite snö igår och just då var det så ljust och fint, men sen blev det plusgrader igen och regn så nu är det kolsvart ute igen. Maken har "donat" klart hos dottern och "mågan" så nu har de lyse ute i trädgården så att de små kungligheterna ser någonting då de ska vara ute och åka pulka i vinter. De har ju en sluttande tomt, så det är perfekt för pulkaåkning och jag har sagt till dottern, att de får lov att "madrassera" staketet nere mot gatan, för det är ju där som de kommer att "ta stutt"! Nej, nu har nog maken bastat klart snart och det är tv-dags och vi kommer troligen att titta på Doobidoo och efter det blir det nog Skavlan.. Önskar alla en trevlig helg! Ha dé!/tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: