Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Nu hotar hon igen...

Kategori: Allmänt

.."den där" Ankan... Ja, jag läste idag, att hon hotar att förstöra karriären för en kille som var aspirant till jobbet som hennes assistent och det bara för att han talat om sanningen om hur hon egentligen är... Nu tror ju jag, att just det hon hotar med kommer att få motsatt effekt och det hon säger, att.."hon är den största stjärna Sverige någonsin haft och någonsin kommer att ha"..!?!? Var f-n har hon fått det ifrån? Ja, det att hon är en stjärna, hon har väl inte gjort någonting!? Vet med mig själv, att jag är dum som överhuvudtaget slösar energi på att reta upp mig på denna avskyvärda människa, men jag kan liksom inte låta bli.... I dag har jag ju varit och pussat på lilla "prupp-Ture" och han är ju bara såååå mysig! Visst har han ont i magen fortfarande, men inte alls som förut, nu var det mycket "snack" och massor med leenden, leenden som får en att smälta som smör i solsken! Var med när "Pruppen" undersökte höfterna med ultraljud och han pratade och var glad (nästan) hela tiden, till slut blev han nog förbaskad över att det stod en människa och höll fast hans små ben, det var nog väldigt obekvämt för honom, men vi var så stolta modern och jag. Snöade gjorde det i Gävle, stooooora flingor och det hade det gjort här hemma i Falun också enligt maken, men han hade varit ute och åkt en sväng med motorcykeln i alla fall efter det att han var klar med sitt projekt, det där med att placera en massa tvåhjuliga saker på... Bra blev det och i morgon, ja då ska han såga ner en stor gran har han fått för sig och ja...huvudsaken att han har något att göra... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Marie-Från en prematurmammas hjärta- säger:

    tusen tusen tack för din underbara kommentar i min blogg. Den gick direkt till hjärtat kan jag meddela! Massa kramar

    2010-04-21 | 22:33:09
    Bloggadress: http://miraclestakeplaceeveryday.wordpress.com/
  • åsa säger:

    Marie:

    Menar det jag skriver och tycker att du behöver all positiv energi som tänkas kan.

    Ha dé!/Kram

    2010-04-22 | 15:47:13
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: