Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

känns konstigt..…

Kategori: Allmänt

..att sitta med en liiiiten, liiiiten surfplatta istället för min relativt stora dator.
Jag förstår mig inte på den här mackapären heller så.…
Imorgonbitti klockan 9 ska en jättetrevlig ung man komma hit och koppla in fiber och som det heter "Falu stadsnät" och jag hoppas verkligen att det ska bli BRA efter det!
Har vari väldigt irriterad den sista veckan och...det kommer att kosta oss nästan 20.000:- och jag hoppas ju verkligen att det funkar som det ska sedan.. 😃
Det blir ju helg snart och med den danstävlingar i Sandviken och denna helg är det både Elliot och Elvira som tävlar och jag, jag syr fransar på tights jag (för hand) 😈 kan tala om, att det är inte så jäkla lätt!
Efter all dans så blir det älggryta hos Ture(bus) och tydligen firande av de familjemedlemmar som fyller år i början av oktober 😆
Blir verkligen en heldag!
Nu när datorn har krånglat så har det blivit dåligt med kommentarer på andras bloggar, men det blir bättre...hoppas jag 
Ha de'!/tant raffa
 
 

Kommentarer

  • Tofflan säger:

    Jag vill i alla fall gratta dig idag, söndag, på Din dag! :-)

    Många kramar och hoppas tekniken funkar och att helgen har varit bra!

    2015-10-04 | 17:24:05
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • åsa säger:

    Tack Tofflan!
    Nu strular det igen och jag med mitt tålamod.. 😈
    Ska försöka få det fixat idag.
    Ha de'/Kram

    2015-10-05 | 09:11:52
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se
  • Inga M säger:

    Ska bli spännande att höra vad du tycker om fiber. Vi har haft det nu i våra hus ett par månader och det funkar bra.

    2015-11-21 | 06:12:19
    Bloggadress: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här: