Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Svalare....

Kategori: Allmänt

....Har det blivit ute nu, jag tittade nyss på termometern och det var bara +10 grader, till skillnad mot i går kväll då det var +21.
Men, vi är ju snart inne i september så hösten gör väl sitt intåg nu.
Jag personligen älskar hösten, det är så skönt med den höga klara luften och det är så vackert med alla färger...
Det enda jag inte gillar, det är när det blåser för jag får så ont i mina leder då.
I dag har det varit fint väder, strålande sol men som sagt lite svalare.
Morfar och barnbarnen de har haft sååå roligt ute i trädgården, de for runt som skållade troll alla tre och jag kan garantera att morfar har träningsvärk i morgon.
Han fullkomligt njuter när de klänger som apor på honom, det är ju mycket som händer med barnen när han är borta på jobb i flera veckor och han vill väl ta vara på varje tillfälle som han har tillsammans med dem.
Det har varit en lugn och behaglig helg, nästa söndag ska lillprinsen och jag skjutsa morfar till flyget igen, det blir London....Men, det blir inte lika lång tid där denna gång...
Nu ska jag och byrackan ta en liten promenad innan det är sängdax.
Ha dé! / tant raffa

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ett blodtryck på 270/250 förefaller helt normalt, enligt socialstyrelsen, som numera ger instruktion med bortseende från vetenskap och beprövad erfarenhet, för att hjälpa allianz-regeringen att spara pengar .
    kring 4,7 grader kring 7 imors, och nu kring 7 på kvällen kan vi ståta med 11, inte så illa pinkat
    hare......

    2007-08-31 | 19:28:04
    Bloggadress: http://latmasksamtal.blogg.se
  • tant raffa säger:

    Du är rolig du....var får du allting ifrån?
    En liten fråga bara....gillar du Robert Broberg?
    Han är lite som du, en riktig ordförvrängare och jag har alltid gillat honom. Ha dé

    2007-08-31 | 22:39:46

Kommentera inlägget här: