Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

lilla vän...

Kategori: Allmänt

Om du bara visste min älskade dotter, vad jag skulle önska att du och din syster hade fått gå omkring utan orosmoln på er himmel.
Jag vet ju, att det gör ont i livet ibland, att man får sina skrubbsår, men det är ju sådant vi föräldrar hela livet försöker att ni ska slippa.
Man lär sig utav misstagen heter det ju, ja, det gör man men likt förbaskat så gör man om samma misstag, igen och igen...
Rimligtvis skulle ju jag, som har gjort alla tabbar och misstag vara en support för min dotter nu, men jag vet inte hur...
Hoppas, att hon vet att jag alltid finns här för henne, att hon alltid kan komma med sina problem, vi hittar säkert lösningar på allting.

Nu ska jag ut med hunden och se om jag träffar någon rabiat kärring i dag också!
Ha de´! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: