Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Omtumlande helg....

Kategori: Allmänt

...har det varit.
Det är massor som har hänt, massor jag blivit varse, mycket att bearbeta.
Det allra bästa med att det är söndag är att i morgon kommer min man hem, han har varit i England i en vecka.
Äntligen kan jag ha honom att ventilera händelser och tankar med.
När man är ensam så ligger mycket bara och "gror", man ältar och ältar samma sak tusen gånger, inte blir man klokare av det....
Det enda som sker är att man är skittrött, man går som i en dvala.
När jag känner mig som mest frustrerad, då brukar jag sätta mig och läsa bloggar, det är både underhållande och allmänbildande (i vissa fall) och att få skratta ibland, det gör gott för själen.
Nej, nu ska jag ut och plocka lite blommor.
Ha dé! /tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: