Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Sega datorer!!!

Kategori: Allmänt

Jag vet inte varför allting går så sakta...
Kan det bero på att jag är så otålig, eller.....
Men, jag har ju egentligen ingen aning om hur fort en dator ska fungera!!!
Men, jag tycker att allting går så saaaakta...Är det meningen att, när man äntligen kommer ut på internet, vilket inte är så vanligt,så ska allting ta sån jäkla tid...
Alltså, här hos mig är det vanliga att sju gånger av tio så är jag inte ansluten til internet, men jag måste likförbannat betala för det!
Jag har ringt tele-2 hur många gånger som helst, men de svär sig ju fria.
Jag har sagt til min man att det var bättre förr, när det var bakelittelefon med "kringla" och en sladd som "korvade" sig.

I dag har det varit en ganska tråkig dag, jag har inte träffat mina barnbarn sedan i söndags när lillprinsessan fyllde två år,vi har ju varit i Norge.
Vi var till soptippen med en massa skräp, det var väl det mest dramatiska som utspelades i dag.......
Det säger väl en massa om hur tråkiga vi är!!!
Nu ska jag släppa ut min döva gamla hund på hans "kvällspink" innan vi går och lägger oss.
Ha dé! / tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: