Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Min älskade....

Kategori: Allmänt

....husse är sjuk!!
Han har blivit förkyld och har feber...stackars han..
Matte, hon tycker ju inte att det är så där jättesynd om honom, hon har ju varit sjuk när han var i England och det var då ingen som tyckte synd om henne...
Men, det som är synd, det är att i morgon bitti, tiiidigt ska vi skjutsa husse till flyget igen och eftersom det nu är synd om honom så....
Ja, det kan ju inte vara så roligt att behöva åka bort och jobba när man är krasslig.
Jag, byrackan, har gjort det jag kan för att hjälpa husse, jag kryper så nära honom som möjligt och värmer honom och så ligger jag på hans arm och snusar emellanåt.
Jag gör det, för jag vet att min älskade husse, han gillar det så mycket...
Ja, jag gillar också det, man måste passa på när han är hemma.
Nu ska husse åka tillbaka till England, han kommer nog hem igen om ett par veckor och då ska han eventuellt åka till Riga och jobba för att se´n få lite julledigt.
Som sagt var, man får passa på....
Ha dé! / tant raffa & byrackan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: