Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Fattar tamejfan ingenting....

Kategori: Allmänt

.....jag skriver och skriver och helt plötsligt så är det bara borta.....
Hur många skrivelser är det inte som svävar runt i cyberrymden just nu......?

Det kan vara ganska så frustrerande många gånger, när man lagt ner själ och hjärta i någonting som man kanske ivrat för och skrivit en roman nästan och så helt plötsligt så.....schvisch...så är det bara borta!!

Som sagt var, ganska så frustrerande.....
Undrar var alla skrivelser tar vägen, kommer de att helt plötsligt utan förvarning bara ramla ner...liksom....
Plopp..plopp..plopp..plopp..plopp.......
Det kanske regnar skrivelser i stället för vatten om några år, vem fan vet, med dessa klimatförändringar som är....
Men, då kommer väl regeringen och tar en i nackskinnet och talar om att så där får man faktiskt inte skita ner...och ger en nå´n form av straffskatt...det borde man ju ha fattat ( enligt dem) att det man skrev via datorn inte bara försvann/upplöstes utan det fick man lov att förstå, att det skulle komma så småningom!!
Att jag skulle vara irriterad..nej,nej, det är jag inte! Jag blir bara förbannad när saker och ting inte fungerar som det ska!
Att skicka mail och att läsa mail har inte fungerat ett bra tag för mig och då kan jag bli liiite, jag betonar liiiite irriterad.....
Ha dé ! / tant raffa

Kommentarer

  • Anonym säger:

    försvinnet, händer alla - och det är då man överväger att sluta blogga,
    ja - det är/var det hotell Knaust, fast frågan är om händelsen är sann, eller en skröna!

    2007-09-28 | 19:43:50
    Bloggadress: http://latmasksamtal.blogg.se
  • tant raffa säger:

    Jag väljer att tro att det är sant, det blir ju roligare så..

    2007-09-29 | 11:45:03

Kommentera inlägget här: