Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Häftiga svängningar i...

Kategori: Allmänt

...temperaturen... ..Ute alltså! När jag drog ner rullgardinen vid halvtolvtiden i går kväll så var det -10 grader ute och nu på morgonen när rullgardinen åkte upp var det -0,7.... Inte undra på att man har ont i lederna, det "ilar" i hela kroppen och jag kan tala om att det är inte skönt! Hoppas, hoppas, att det inte hinner bli blask av snön utan att det håller sig under nollan så att det får fortsätta vara så fint som det är ute, för fint är det med mycket snö. Nu ska jag äta lite frukost, jag har avverkat ett par muggar med kaffe så nu känns det som om det skulle smaka med lite scrambled eggs... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Maria säger:

    God morgon

    Önskar dig en fin 3:e advent !

    Kramisar Maria

    2008-12-14 | 10:37:11
    Bloggadress: http://hippamorsan.blogg.se/
  • Ragnvi säger:

    Hej på dig! Samma väder här - minus 15 igår kväll och på nollan idag! Undrar om det är väderväxlingarna som gjort mig totalt slut i dag? Fast jag har ju pulsat i djup snö o letat en tall också...DET skulle vi ha gjort INNAN snövädret kom! Bidde ingen idag...

    Kramen!

    2008-12-14 | 20:51:11
    Bloggadress: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: