Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Fredag...

Kategori: Allmänt

...är det och hos tant raffa snöar det.
Skönt med lite snö, det har varit jobbigt med mörkret som varit tycker jag.
I kväll ska tant raffa för en gångs skull gå ner på puben och ta en öl eller cider...
Det hör inte till vanligheterna att tant raffa är ute och springer om kvällarna, men i kväll ska jag ut med mina tjejer och det blir säkert roligt.
Vi ska äta och just den puben vi ska till har så otroligt bra mat och inte är de speciellt dyra heller.
Har ju lite dåligt samvete för att byrackan ska vara ensam hemma, men jag blir inte borta länge.
Det spelar ingen roll egentligen, är jag på övervåningen så kan han börja skälla för att han tror, att han är ensam hemma..
Han är ju van sen förut att vara ensam ibland och förut så lät han ingenting, men sedan han blev döv så skäller han ju titt som tätt.
Jag sätter på tv:n så att han får lite "sällskap", jag kanske ska fråga vilken kanal han föredrar..
Jag sätter nog på animal planet, det måste väl passa bra..
Jag får väl önska alla bloggare en trevlig helg, var rädda om er.
Ha dé!/ tant raffa

Kommentarer

  • Garbo säger:

    Låter helskönt!Ha så kul! :)
    Skål och jättekram säger en trött en med ett glas vin i handen o några oliver som rullar in i munnen i väntan på kycklingen som vankas till middagen/Kram1

    2008-01-18 | 16:48:56
    Bloggadress: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: