Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Abstinens...

Kategori: Allmänt

...får man om man måste vara utan dator ett längre tag, det har jag då blivit varse.... Nu dröjer det ett par veckor till (förhoppningsvis) innan jag får tillbaka min dator och just nu sitter jag på dotterns balkong och bloggar. Trodde väl aldrig, att det skulle vara så tomt utan dator, har kommit underfund med att det är den som håller mig sällskap under ensamma dagar och kvällar när maken är borta och jobbar. Samtidigt så får man ju mer uträttat om man inte har en dator som "drar", men... Byrackan, han mår bara bra, han har blivit så ompysslad under helgen för lillmatte har varit "hemma" och hon har sett till att han fått total uppmärksamhet. Nu ska jag inte blogga nå´t mer för den här gången, hoppas att vi hörs snart. Ha dé/tant raffa

Kommentarer

  • TT säger:

    HA, såg just att det kom ett litet inlägg!

    Ha en bra dag!

    2008-07-21 | 12:16:45
    Bloggadress: http://tyratok.blogg.se/
  • Ragnvi säger:

    Skönt att höra ifrån dig lite i allafall!

    2008-07-21 | 22:22:36
    Bloggadress: http://rankans.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Skönt att se, att ni fortfarande vill ha "kontakt", har lånat datorn en liten stund igen...

    Ha dé!

    2008-07-24 | 15:38:37

Kommentera inlägget här: