Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Det gäller....

Kategori: Allmänt

...att inte vara för snabb i fingrarna när man ska skriva blogg.. Helt plötsligt har man tryckt på "fel" tangent och då...vips så har man fått till en rubrik och enbart en sådan.. Men, hur blev då gårdagen... Jo, det visade sig att lillprinsen hade hög feber när han kom hem från sin far så jag packade ihop allt jag förberett och så fixade vi all maten i ugnen hemma hos dem i stället. Det gick precis lika bra, det blev allt som vi hade tänkt oss och så satt vi på deras underbara balkong och avnjöt maten. Yngsta dottern med kompis och jag satt sedan ute i vår trädgård halva natten...jag kom inte i säng förrän efter klockan tre och hon kom i säng ett par timmar efter det så..vi har nog varit ganska trötta i dag både hon och jag, byrackan, han är helt ur balans, han vill ju helst gå till sängs senast tio på kvällarna om han får bestämma. Just nu så har det mulnat på rejält här hos mig, få se om det blir nå´t regn, det skulle passa mig perfekt för då slipper jag vattna, det är ganska tungt att bära dessa vattenkannor, speciellt nu när jag har ännu svårare att gå. Nej, nu ska jag ta och göra lite nytta, disken diskar sig inte utav sig själv och byrackan måste få en liten promenad. Önskar alla en trevlig helg! Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • felizia säger:

    Hoppas du haft en bra dag :)

    2008-07-11 | 16:55:16
    Bloggadress: http://feliziaaaa.blogg.se/
  • Pjumas säger:

    Svara på dagens fråga i min blogg om du vill :)

    2008-07-11 | 16:57:01
    Bloggadress: http://pjumas.blogg.se/
  • movemi säger:

    Hejsan super fin blogg!

    kan du hjälpa mig välja färg på min kamera?

    Gå in på min blogg och skriv ner vilken färg som va snyggast!



    Ha en trevlig kväll

    2008-07-11 | 16:58:41
    Bloggadress: http://movemi.blogg.se/
  • Ragnvi säger:

    Godmorgon på dig! Isäng klockan tre....skulle ta dar för mig att komma igen! Men sån tur ni hade att det blev trevligt ändå trots lillprinsens feber, stackarn!

    Idag är det datorväder i Trönö! Regn o rusk!

    2008-07-12 | 09:22:51
    Bloggadress: http://rankans.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Ragnvi:

    Ja, det blir nog regn här under dagen så det blir att klippa gräset med "frenesi" innan himlen öppnar sig...

    Håller med om att det tar tid att "komma igen" efter att ha varit uppe sent och det värsta är att det kommer efter så dant (kan det ha med åldern att göra tro..)

    Ha dé!

    2008-07-12 | 10:29:20
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: