Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Få se nu....

Kategori: Allmänt

....hur länge det funkar... Ja, det här med internet och tillgängligheten... Har inte kommit ut på nätet på en vecka och det kan jag lova er har varit frustrerande! Har varken kunnat läsa blogg eller skriva blogg och det har känts konstigt. Nu har jag felanmält den fasta telefonen och helt plötsligt så kom jag ut på nätet och vem sjutton kunde tro att det förmodligen berodde på det... Men, jag har även haft kontakt med en manlig individ på Tele 2 (felanmälan) och det var en trevlig "bekantskap". Jag ringde och felanmälde och blev kopplad till denne Bo (som han hette) och vi försökte med gemensamma krafter komma underfund med problemet... Det som var så otroligt var, att han ringde upp efter ca. 5 timmar och undrade hur det gick och om det mot förmodan fungerade som det skulle... Han var enormt serviceminded och jag hoppas, att Tele 2 inser vilken "klippa" han är, han fick mig som är HELT "rudis" när det gäller datorer och elektronik överhuvud taget att inse, att jag har ju logiskt tänkande och att en så pass gammal dam som jag inte behöver kunna allt utan det finns faktiskt folk som har det som jobb att "lotsa" mig rätt. Nu ska det bli intressant att se, hur länge jag har internet...kanke inte ens så pass länge att mitt inlägg kommer med... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Ragnvi säger:

    Aha, där kom förklaringen! Tänk att det fortfarande finns snälla hjälpsamma människor....skillnad det mot för den tjejen som ringde mig o ville att jag skulle byta operatör, nej tack sa jag; skit i det då svarade hon o la på luren! Undrar om hon jobbar kvar?!

    Trevlig fredag på dig!

    2008-07-04 | 11:00:01
    Bloggadress: http://rankans.blogg.se/
  • Garbo säger:

    Vikken tur! jag började undra om du fortfarande satt med fotona och drömde dig bort ;)



    Ha nu en fin helg!

    /Kram

    2008-07-04 | 11:24:10
    Bloggadress: http://garbo.webblogg.se/
  • Åsa säger:

    Ragnvi:

    Det var en otroligt hjälpsam och trevlig pôjk som jobbade på Tele 2, jag blev positivt överraskad, trodde inte att det fanns "sådana" i dag.

    ha dé!



    Garbo:

    Nog för att jag har foton så att jag skulle kunna sitta i månader, men det har berott på internetanslutningen.

    Ha dé!/Kram

    2008-07-04 | 11:46:36
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: