Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Är det fler...

Kategori: Allmänt

...än jag som tycker att det blivit krångligt att skriva blogg? Inte nog med att det är skitsvårt att "komma in" på bloggen, det är så krångligt att behöva göra om saker och ting hela tiden. Jag tycker, att det blivit mycket sämre efter "flytten" och att bloggen inte alls blir som den varit. Ja, nu menar jag ju inte innehållet, det är ju bara jag som kan påverka, men jag menar hela upplägget liksom. Nej, jag är inte alls nöjd med hur det har blivit och det som retar mig mest är när jag ska logga in, då är det alltid fel lösen och jag gör om samma sak 3-4 ggr och har samma lösenord som jag haft hela tiden och efter att ha blivit förbannad och svurit lite så helt plötsligt så är jag inloggad, med samma lösenord som jag alltid haft..!? Man kan ju undra vad det är som felar.... Annars så är väl allt bra, det har blivit lite svalare och det blåser ganska friskt emellanåt så man kan andas nu ett tag.. Byrackan, han har inte mått så bra när det varit så görhett, han har knappt rört på sig under dagarna, det har varit kvällarna som gällt för honom. Förhoppningsvis så får vi lite regn, det är efterlängtat må jag säga, det är så snustorrt i markerna så man förstår att det brinner lite här och var. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig ute i blåsten med en god bok. Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Pialotta säger:

    Så jobbigt du verkar ha det med nya plattformen.

    Själv tycker jag det går riktigt bra.. allt nästan är som innan.. lite nyheter, men det där lär man sig. Dessvärre är det som du skriver högst upp en del problems med kommentarerna. Det där med Pingrutorna fattar jag inte heller och Klickar man på HTML för att lägga in något så.. Där står Klar, men inte hjälper det för det blir inget på bloggbladet ändå. Nu kan man ju slå över till en annan sida för att fixa det där, så det gjorde jag igår..

    ha de och hoppas det inte strular för mycket för dig:-)

    2008-06-12 | 12:07:43
    Bloggadress: http://kafferasten.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Man får väl hoppas, att det blir bättre, att det bara är "barnsjukdomar" och att allt ordnar sig.

    Får väl försöka ha lite tålamod, men jag besitter ett väldigt dåligt sådant...

    Ha dé!

    2008-06-12 | 19:31:58
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: