Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Ingela Agardh..

Kategori: Allmänt

...har avlidit i dag... Tittade på programmet "en bok, en författare", medverkande var Ingela Agardh, en utav mina favoriter. Under programmets gång så visades en liten text ( i nederkant), som sa, att hon avlidit i dag. Jag tyckte att det var så osmakligt, att visa intervjun med henne samtidigt som man visade en text som talade om att hon som intervjuas, HON har dött i dag! Jag grät faktiskt för jag tycker att hon skulle ha fått funnits bland oss en massa år... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Lallis säger:

    Ja det var ett märkligt sätt att göra på tycker jag med.

    Och så tycker jag att det var kul att få komma in till dig och hälsa på. Så det gör jag säkerligen igen, flera gånger.

    Mvh Lallis

    2008-06-17 | 21:38:55
    Bloggadress: http://laila.nolvi.se
  • Åsa säger:

    Välkommen Lallis, dig har jag inte "stött på" förut..

    Det gläder mig att det finns fler än jag som tycker att saker och ting kan vara osmakliga på tv.

    Ha dé!

    2008-06-17 | 21:52:22
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/
  • //SoP säger:

    Jag blev rätt snopen när jag såg det på nyheterna - sen blev jag snopen att hon var så ung- men jag hörde henne i ett program på radion för max ett halvår sen o det var väldigt bra.

    2008-06-18 | 02:55:38
    Bloggadress: http://sisterofpain.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hon var en underbar person som gick rakt igenom rutan in i ditt vardagsrum,mycket enkel o vanlig och just därför så omtyckt och framförallt härlig rakt igenom.

    Det finns alldeles för få kvar...



    /Garbo på jobbet...

    2008-06-18 | 07:00:01
  • Åsa säger:

    SoP:

    Ja, hon var ganska ung för 59 år är ju ingen ålder att tala om./Ha dé!



    Garbo:

    Det är väl så, att vi tittare vill ha "vanligt folk" på besök i våra vardagsrum och hon var ju en bra reporter tycker jag.

    Ha dé!/Kram

    2008-06-18 | 08:46:51
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/
  • Ragnvi säger:

    Så sorgligt....missade totalt nyheter o TV igår, fick reda på detta genom dig!

    Nu har jag läst på....en stor personlighet har lämnat oss...

    2008-06-18 | 11:11:43
    Bloggadress: http://rankans.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Så sorgligt....missade totalt nyheter o TV igår, fick reda på detta genom dig!

    Nu har jag läst på....en stor personlighet har lämnat oss...

    2008-06-18 | 11:12:34
  • Paula säger:

    Hej på dej! Nu är jag med i matchen, har suttit o läst ikapp och kan konstatera att allt verkar okej däruppe hos dig. Maken borta, byrackan pigg och dotter som varit på besök. Vi hade Ludvikafesten samtidigt som P&L pågick, men vi åkte aldrig in till stan. Gillar inte folkmassor jag, men vi gick på nya loppisen vid Gammelgården och fyndade och det var trevligt!

    Jag såg Ingelas intervju o höll på att sätta kaffet i vrångstrupen när jag såg textremsan om att hon gått bort. Det var en kvinna i min smak, med skinn på näsan, inget hyckleri, mänsklighet och värme. Ibland känns det som att det är dom braiga som går åt först.-.

    Kram från nya pörtet där vi stortrivs!

    2008-07-01 | 13:15:39
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: