Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Solsken...

Kategori: Allmänt

...är det ute, det är riktigt varmt redan fast klockan inte är så hemskt mycket. Uppe på mitt "loft" ligger det tre tjejer och sover, jag vet att de inte hade kommit "hem" när klockan var två i natt i alla fall och jag hoppas, att de hade det bra på Peace & Love i Borlänge i går. Skjutsade dit dem i går kväll och jag har väl aldrig sett så mycket folk i Borlänge centrum nå´n gång förut, det var en salig blandning utav människor... En del kunde man tro kom från en annan planet, så konstiga såg de ut, men jag tycker att de är fräna som vågar "sticka ut" och jag tycker att de flesta är skitsnygga. Snacka om att ha bra självförtroende när man ser ut på ett sätt som gör att de flesta vänder sig om efter dig och tisslar och tasslar... Det var även en salig blandning på åldrar, det var massor med "fjortisar", men även massor i 35-50 års ålder och det tycker jag är kul. I dag har jag tänkt att byrackan och jag ska hålla oss borta från hemmet så att tjejerna får vara ifred och fixa till sig inför nästa "pass" på festivalen, en annan blir ju bara nervös när det ska "donas" hit och dit, lika bra att de får vara ensamma hemma och så får de väl ringa om de vill ha skjuts i dag igen.. Nu ska jag ta och "sätta på mig ansikte"...ja, jag ska väl ta och kleta på lite mascara runt ögonen så man inte ser så trött ut och sen tar vi och flyr fältet byrackan och jag. Hoppas, att alla får en bra dag! Ha dé!/tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: