Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Ingenting...

Kategori: Allmänt

...fungerar som det ska...
Inte kan man blogga som man vill utan att inläggen bara försvinner och inte kan man kommentera som man vill heller!
Inte kommer jag fram på telefon till min man i England, har försökt minst tjugo gånger nu på kvällningen, men inte då!
Ute är det nästan åska och drivis...
Nejdå, men det är bara fyra plusgrader och regn, man får väl vara tacksam så länge man slipper snö i alla fall..
Byrackan han har inte velat gå ut i dag, han har varit trött hela da´n och eftersom det regnar så ligger han helst på soffan och myser.
Vi har faktiskt legat där båda två, jag har eldat i kakelugnen och slappat på soffan med en god bok, det har nästan varit som en höstdag i stället för mitten på maj.
Men, vi får fint väder sen, det är ju bra att det inte är så varmt för då blommar ju allting över så snabbt.
Det kunde ju ha varit liiite varmare förstås, men sen när fick man som man ville..
Nu ska jag ta och göra lite middag till byrackan och mig, jag tror att det blir köttfärspaj, det gilar vi båda två.
Önskar alla en trevlig helg!
Ha dé!/tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: